/i/İş Güç

İŞLER GÜÇLER
  1. 226.
    0
    Bende cpp akarım ama unity hiç güzel değil bana sorarsan ayrıca o saydığın unity ile yapılmış oyunlar fizik bakımından çöp benim gözümde. Gerçekçi gelmiyor yani. Lithtech jupiter favorim kaç yıllık motor olmasına rağmen en komplike animasyonları çok poligonlu modelleri kaldırabiliyor ve c++ dilini kullanıyor. Geliştirdiğin oyunun ne kadar cheatproof olduğunu test etmen gerekirse yazabilirsin, ce ve reverse engineering ile de uğraşıyorum az çok açıkları kapatmana yardım ederim istersen.
    ···
    1. 1.
      0
      Saydigim oyunlar birkac adet, fizik bilesenlerine cok da ihtiyac duymayan oyunlar panpa. Ben kisisel olarak unity motorunu cok iyi buluyorum. Render pipeline disinda hicbir gibintisi yok. Istedigin her oyunu yaparsin. Tek gibintisi oyunlari guzel gostermek. Bu yuzden post process yapman gerekiyor. Yani ekipte grafik muhendisi olursa saglam gorselli oyunlar yaparsin. Pamela bir ornek. Daha yolda cok guzel oyunlar var. Unity hep dusuk butceli yapimlarda kullanildigi icin kotu izlenimi yaratiyor. Kullanmayi bilenin elinde ise agizlari acik birakan yapimlar cikabiliyor. Eger diger oyun motorlari buyuk bir atak yapmazsa unity 3 yil sonra tum buyuk firmalarin kullandigi oyun motoru olacak.
      ···
    2. 2.
      0
      Hacı kullanmayı bilen diye birşey yok, gaza gelen adam unreal engine'i düzenlemeye başlar tanıyamazsın. Olay az uğraş ile iyi birşey çıkması. Ayrıca C#'a karşı ayrı bir garezim var. Ben eğer düzgün ekip kurabilirsem sıfırdan oyun motoru yapacağım. Fizik bilgim yeterince var yani yerçekimi hareket olayları hesaplamaları vs. ama tek kişi ile olacak iş değil. Hazır engine kullanmak bir süre sonra bana koyuyor her şey kendi istediğim gibi olsun kafasında birisiyim başlangıçta az fizikle başlasak da ileride gelişir diye umuyorum.
      ···
    3. 3.
      0
      Panpa oyun motoru sadece fizik motorundan ibaret degildir. Fizige neden taktin panpa anlayamadim. Unity fizik motorunu sevmiyorsan tum fizigi hawok ile degistirebilirsin. Unity motoru eklenti yapmaya son derece elverisli zaten. Bunun disinda c# a neden ayar oldugunu da anlayamadim panpa. Dil sadece bir arac. Ayrica oyun motoru yazmak demek acayip bir sey. Turkiyede o ekibi biraz zor toplarsin zira grafik muhendisi yok koca ulkede. Render pipeline apayri bir mevzu. Post process islemleri motorun icinde gelecekse grafik mimarisini neredeyse ezbere bilen ayni zamanda goruntu isleme tekniklerine hakim bir ekip kurman gerekir. Ayrica sana unreal enginede yapilmis oyle oyunlar gosteririm ki tiksinirsin. Olay ekipte bitiyor. Ama suna katiliyorum, unrealda bir oyunu grafiksel anlamda guzel yapmak cok daha kolay. Unity render pipeline anlaminda standartin otesine gecemiyor. Zaten bu sebeple tum pipelinea mudahale etme izni veriyor ki isini bilen adam saglam gorsel kaliteye ulasabilsin. Kisacasi, unity gayet yeterlidir, unreal da gayet yeterlidir. Bundan 2 sene once sorsan hangi motor diye, dusunmeden unreal derdim ancak unity 5 ile birlikte sadece tercih meselesi.
      ···
    4. diğerleri 1
   tümünü göster