/i/İş Güç

İŞLER GÜÇLER
  1. 251.
    0
    Panpa oyun motoru sadece fizik motorundan ibaret degildir. Fizige neden taktin panpa anlayamadim. Unity fizik motorunu sevmiyorsan tum fizigi hawok ile degistirebilirsin. Unity motoru eklenti yapmaya son derece elverisli zaten. Bunun disinda c# a neden ayar oldugunu da anlayamadim panpa. Dil sadece bir arac. Ayrica oyun motoru yazmak demek acayip bir sey. Turkiyede o ekibi biraz zor toplarsin zira grafik muhendisi yok koca ulkede. Render pipeline apayri bir mevzu. Post process islemleri motorun icinde gelecekse grafik mimarisini neredeyse ezbere bilen ayni zamanda goruntu isleme tekniklerine hakim bir ekip kurman gerekir. Ayrica sana unreal enginede yapilmis oyle oyunlar gosteririm ki tiksinirsin. Olay ekipte bitiyor. Ama suna katiliyorum, unrealda bir oyunu grafiksel anlamda guzel yapmak cok daha kolay. Unity render pipeline anlaminda standartin otesine gecemiyor. Zaten bu sebeple tum pipelinea mudahale etme izni veriyor ki isini bilen adam saglam gorsel kaliteye ulasabilsin. Kisacasi, unity gayet yeterlidir, unreal da gayet yeterlidir. Bundan 2 sene once sorsan hangi motor diye, dusunmeden unreal derdim ancak unity 5 ile birlikte sadece tercih meselesi.
    ···
   tümünü göster