1. 142.
    -1
    Süleyman Ateş, O'na karşı "Gerçek Din Bu" diye bir kitap yazıp cevap vermişti güya...
    ···
    1. 1.
      0

      Sen kendin Atatürk düşmanı bir binsin. Başkasından sanane, git ananı elin adamlarının altından kurtar

      ···
  2. 141.
    0
    🙃🙃
    ···
  3. 140.
    +2
    son arap bükücü
    ···
  4. 139.
    +5 -1
    Allahla kafes dövüşüne çıkıp galip gelmiştir
    ···
  5. 138.
    0
    Pmden kandile çağrıyor
    ···
  6. 137.
    +6
    Adam. Baş edemeyince öldürmeyi seçtiler.
    ···
  7. 136.
    +5 -3
    iddiaları kolay çürütülüyor diyen zütverenler acaba hiç bir hadis kitabını açıp okudular mı onu geçtim hiç kendi kutsal kitaplarını okudular mı? Adam bin türlü kaynak belirterek iddialarını hadislerle kuranla temellendiriyor. Bizim 3 IQ şakirtimiz ise UYDURUYOR YEA DiYOR varsa bilgin varsa getir pekekent bizde okuyalım.
    Neyse bu janti abimizde yürek yemiş ve fikirlerini sansürsüzce yazmıştır. Bedelini ise canıyla ödemiştir. Allah rahmet eylesin.
    ···
  8. 135.
    -6
    Takipçileri din hakkında bilgi kirliliği yaymıştır. iddiaları çok kolay çürütülebiliniyor. Öldürülmesinin sebebi de, peygambere "abaza" dediği içindir.
    ···
  9. 134.
    -8
    http://c12.incisozluk.com...11501/9/2257969_obde9.jpg
    ···
  10. 133.
    +3
    turan dursun için en büyük pr çalışmasını, kendisini susturmak için öldürmeyi seçen aptallar yapmıştır.
    ···
  11. 132.
    +2
    ateist imam dedikleri bu olsa gerek
    ···
  12. 131.
    -3
    Mal amk.
    ···
  13. 130.
    0
    Ben sürekli Tanrı kavrdıbına başkaldıran bir yapıyı taşıdım. Bu bir evrimsel süreç içinde bir gelişme niteliğinde oldu. Söylerdim, Tanrı ile kavga ederdim. Arkasından tövbe estağfurullah derdim. Örneğin, Kur'an Allah sözüyse Kur'an'daki kölelik niye? Niye insanların bir kesimine 'sen kölesin', 'tamam olur, kölelik de olur' denmiş? Madem Allah'tır köleliği kaldırmalıydı, kimine köle kimine özgür dememeliydi...
    ···
  14. 129.
    +4
    bu millete gelmiş en değerli şahıslardan biriydi...
    ···
  15. 128.
    +3
    Yorumlara bak. Kendi kutsal kitabını bile tam olarak açıp okumamış adam gelmiş burda sırf ateist diye bu adamı yeriyor. Siz dindar değilsiniz. En fazla fanatik dinci olursunuz. Sanki futbol takımı tutuyor pekekent. Tabi gibtiğimin dünyasında herkes kendini zeki sanıyor amk.
    ···
  16. 127.
    +4
    25 yıl önce bugün katledilen yazar.
    ···
  17. 126.
    +1 -4
    sıyırmış adam panpalar. çok takmayın
    ···
  18. 125.
    -3
    muhtemelen saçma salak hadisleri alarak dini çürütmeye kalkıştı çünkü kuran'ın ayetlerinin çürütülebilecek tek bir noktası bile yok ben bunu yapmaya çok kalktım olmuyor.

    bir tane de video'ya denk geldim kendisiyle ilgili çok tanımıyorum araştırma yapmadım bir şey demeyeceğim ama bunun haleflerinin videosuydu 'muhafazid geleceği tahmin edip tutturmuş olabilir.' dedikten sonra tansiyonum düştü... lan biz bunu nasıl akıl edemedik vay amk ya!
    ···
  19. 124.
    -5
    onun hakkında bulduğum ilginç bir eleştiri onun gerçeği mi yoksa kendine uyanımı söylediğini anlatıyor
    http://www.islamustundur.com/cevaplar4.html

    T. Dursun'un yazıları bir metoda mı dayanıyor? Yoksa (Don Kişotça) bazı itilimlerden doğan tepkiler midir? islami kaynakları değerlendirmede hiçbir metoda dayanmayışı, islam'ın temelinden olmayan (islam’ın temeli Kuran ve ona uygun rivayetlerdir) kitaplardan eleştirebileceği parçaları alışı; buna karşın işine gelmeyen bölümlere gözünü kapayışı onun tepkisel olduğunu gösteriyor. Buna birkaç örnek vermek istiyoruz;
    1) Şeytan ayetleri masalını anlatırken; "Olayın kalan bölümü, sayılamayacak kadar çok hadis ve tefsir kitaplarında var" (Din Bu I: s101) diyor. Halbuki sayılamayacak kadar çok dediği 3-4 kitabı geçmiyor. T.Dursun ayrıca bu rivayetleri reddeden (Kadı Iyaz, Fahreddin Razi, Alusi, Kadı Beyzavi, Muhyiddin Arabi, izmirli ismail Hakkı, muhafazid Abduh, muhafazid b. ishak b. Huzeyme, Beyhaki, Şevkani, Kurtubi, Ayni vs.) birçok alimi yok saymıştır.
    2) Ayetlerin geliş tarihine ilişkin kesin bir bilgi ileri sürülemez (s104) diyerek şeytan ayetleri masalını ispatlamaya çalışırken her nedense ayetlerin tarihine ilişkin kesin bilgi veren kaynakları unutuveiyor!
    3) Arap dilindeki mecazi (benzetme, sembolik) kavramları, sanki anlamlarını bilmiyormuş gibi kasıtlı çevirmektedir. Mesela Allah'ın gözetlemesi demek olan "Allah'ın gözü" deyimini "insanın gözü gibi göz" diye tercüme etmiştir.
    4) Eş kelimesini karı diye çevirerek okuyucunun zihninde olumsuz anlamlar uyandırıyor. Mekr kelimesini düzen yerine kasten tuzak olarak çevirerek yine aynı anlam saptırmasına başvuruyor.
    5) Tefsirlerdeki bilgilerden işine geleni alarak farklı yorumları gözardı etmekte, hatalı bir tefsirde gördüğü hatayı, islam’ın görüşüymüş gibi vermektedir. Mesela: Ayın yarılması konusunda (s217) ibnül Cevzi'nin tefsirini kendi yorumuna ters düştüğü için reddetmektedir. s230'da ise ibnül Cevzi'yi güvenilir bir müfessir olarak kabul etmektedir.
    Biz T. Dursun un bu "bilimsel!" yöntemli uygulamalarını objektif düşünme ve değerlendirme hassasiyetine zıt buluyor ve reddediyoruz.
    6) Bazı konularda tefsirleri kanıt olarak bir hünermiş gibi sıralarken nedense Arapların kızlarını öldürmesi konusunda "güvenilir" dediği tüm tefsirleri bir çırpıda arkasına atıyor, reddediyor ve şöyle diyor: “Tefsirler Ferezdak'ın iki dizesi üzerinde durur. Ne var ki tefsirlerde bu iki dize hep aynı sözcüklerden oluşmuyor. iki dize de değişik biçimde yer alıyor, dizelerin değişik olması göz önünde tutulursa sonradan uydurulduğu bile düşünülebilir (s204)”
    Aynı akıl yürütmeyi şeytan ayetleri konusunda nedense yapmıyor. Halbuki şeytan ayetleri denen uydurma dizeler 20 değişik şekilde aktarılmıştır. Şeytan ayetleri bu yüzden uydurmadır deseydi T.Dursun'un samimiyetine inanabilirdik. Şu durumda ise tepkiselciliğine ve sübjektifliğine şahit oluyoruz.
    7) Nefislerinizi öldürün ayetini mecburi anlayış istikameti gibi kendinizi (birbirinizi) öldürün diye anlamak gerektiğini söylerken nefsi, insanın eğilimleri olarak anlayanları bilgisizlikle ve Arapçayı bilmemekle suçluyor (s222). Halbuki aynı kitabın 254. sayfasında Şerif Cürcani'nin Tarifat'ından aldığı tanımda nefsin doğal eğilim anldıbına geldiğini söylüyor. Göstermek bizden, takdir sizden, çarpıtma T.Dursun'dan...
    8) Aslında kendisinin de güvenilirliğinden şüphe ettiği bazı hadisleri delil olarak öne sürüyor. Halbuki kendisi bunların uydurma olduğunu kabul ediyor. işte itirafı: "Gerçekten de hadis kitaplarının en güçlü sayılanları bile uydurma hadislerle doldurulmuştur" (2.Kitap, s158)
    Bazı yerlerde sorduğu sorular ise saçmalığın doruğunu zorlar nitelikte; işte ilginç soruları: "Neden son peygamber bir Arabi. muhafazidi seçmiş hem neden son Peygamber?" Bu soruda neye itiraz ettiği anlaşılmıyor. Son peygamber kavrdıbına mı? Onun Arap (ki başka bir milletten olsa idi yine aynı şekilde soracaktı) oluşuna mı? Adının muhafazid oluşuna mı? (Aslında son Peygamber bir Türk de olabilirdi, hatta adı T.Dursun da olabilirdi!) Ama Allah kime katından bir rahmet (Peygamberlik) indireceğini bilir. (bkz. ibrahim, 11)
    Allah teala, Hz. muhafazid'e vahiy gelmesi karşısında o dönemdeki insanların itirazlarını aynen şöyle aktarıyor: "Onlara bir ayet gelince Allah'ın elçilerine verilenin aynısı bize de verilmedikçe katiyyen inanmayız dediler. Allah elçiliğini kime vereceğini daha iyi bilir." (Enam:124)
    Görülüyor ki 1400 yıl evvelinin inkarcılarıyla T.Dursun’un mantığı ve itirazı arasında pek fark yok.
    "Onlar kendilerinden bir uyarıcı gelmesine hayret ettiler ve o kafirler dediler ki; bu yalancı bir sihirbazdır." (Sad: 4)
    Neden son peygamber sorusuna ise şu kısa cevabı vermekle yetineceğiz. Kuran'dan sonra gerek olmadığından (ilahi öğreti korunduğundan dolayı) yeni bir peygamberin gönderilmesine ihtiyaç kalmamıştır. Dolayısıyla Hz. muhafazid doğal olarak son peygamber olarak kalmıştır.
    Görülüyor ki, T.Dursun'un kitapları bir metoddan yoksundur. Sadece islam'a duyduğu tepkiden doğan kimi yerde duygusal, kimi yerde muhakemesiz yargılardır. T.Dursun iyi niyetli olsaydı ve din kavrdıbına şu iki açıdan bakabilseydi böyle bir bataklığa sürüklenmezdi:
    Tümünü Göster
    ···
  20. 123.
    -1
    Bu adam turancı mı? binler?
    ···